fbpx

Kliento pajamos +20000 €

Statybų sektorius. Konversijos kaina sumažėjo x 3,5. Pastoviai didėjantis reklamos efektyvumas.

Kliento negalime atskleisti dėl jautrių vidinių duomenų ir ataskaitų.

Įmonė:

Statybų sektoriuje pradėjusi dirbti visiškai nauja įmonė, užsiimanti vidaus ir lauko darbais. Kreiptasi į mus, siekiant kuo greičiau gauti naujų klientų, generuoti pajamas, atsistoti ant savo kojų.

Tikslas:

  • Sukurti prekės ženklą, svetainę, pozicionavimo strategiją.
  • Gauti kuo daugiau klientų sėkmingai verslo pradžiai.
  • Maksimali konversijos kaina – 7 eurai.

Rezultatai:

  • Sugeneruota virš 20000 eurų pajamų per pirmus 5 veiklos mėnesius.
  • Gauta konversijos kaina 3,5 karto mažesnė nei prašyta – apie 2 eurus.
  • Pastoviai mažėjanti klientų pritraukimo kaina ir didėjantis efektyvumas.

Sprendimai:

  • Sukurta dizainu išsiskirianti svetainė, orientuota į klientų pirkimo skatinimą ir pardavimų didinimą. Tai leido pasiekti 13,8% konversijos rodiklį (žr. 3 lentelę)– susidomėjimą paslauga parodydavo maždaug 1 iš 7 svetainės lankytojų.
  • Tinkama svetainė leido ženkliai sumažinti kliento pritraukimo kainą. Nors klientų verslas naujas, bet verslininkai turi nemažai patirties statybų sektoriuje, todėl galėjome nuo pat pradžių įsivertinti maksimalią konversijos kainą – 7 eurus. Kaina gauta įsivertinus vidutinę sąmatos sumą ir norimą pelno maržą. Žinome, kad maždaug 1 iš 15 svetainėje užfiksuotų konversijų tampa mokiu klientu, kuris vidutiniškai uždirba 400 eurų. Todėl konversijos vertę nusistatėme kaip 25 eurus (400 / 15 ≈ 25). Klientas sutiko atiduoti maksimaliai 30% nuo uždarbio atiduoti kliento pritraukimui, todėl mūsų tikslas konversiją gauti už mažiau nei 7 eurus (25 x 0,3 = 7,5).

Viršuje pateiktoje lentelėje galime stebėti kampanijos eigą nuo pradžios – pirmus 5 mėnesius.

Matome, kad reklamai buvo išleista virš 2000 eurų, kurie jau sugeneravo apie 24000 eurų pajamų. Galime atkreipti dėmesį į faktą, kad reklamos išlaidos bėgant laikui ir optimizuojant kampaniją krito:

  • vidutinė paspaudimo kaina (mėlyna linija) nuo 50 centų pradžioje sumažėjo iki 23 centų birželio pradžioje
  • gautos konversijos kaina nuo 6,5 euro pirmomis savaitėmis nukrito iki 1,50 euro suoptimizavus reklaminę veiklą,
  • nukritusi kaina nesumažino konversijų skaičiaus, anaiptol – konversijų vertė augo iki birželio pradžios kai verslo prašymu buvo apmažinta reklamos apimtis, nes verslas jau nespėjo priimti naujų klientų.

Apžvelkime reklamos efektyvumą praėjus 2 mėnesiams nuo starto, kai kampanija daug labiau optimizuota ir rodo rezultatus, kurių galima tikėtis ir ateityje. Apačioje pateikti gegužės vidurio – liepos vidurio rezultatai.

Per šiuos mėnesius išleisti iki 1000 eurų, kurie sugeneravo apie 14000 eurų pajamų (realiai pajamos buvo didesnės, nes pavyko gauti kelis didelius projektus, kurie pakėlė bendrą pajamų lygį, neatsispindintį šioje statistikoje). Nepaisant to, reklamos atsiperkamumas ROAS (ang. Return On Ad Spend) yra 14 kartų arba 1400%. Tikriausiai generuotų pajamų dydis būtų dar didesnis, bet kliento prašymu nuo birželio pradžioje reklamos tempai buvo sulėtinti dėl anksčiau pasiektų rezultatų.

Vidutinis mokestis už konversiją nukrito iki 1,8 euro. Todėl įvertinus anksčiau minėtus duomenis, galima daryti išvadą, jog norint gauti klientą, kuriantį 400 eurų pajamų, tam nuo šiol teks išleisti apie 27 eurus (1,8 x 15 = 27 eurai).

Viršuje pateikta Google Analytics ataskaita, atspindinti visas pajamas, gautas iš skaitmeninių sprendimų.

Galime daryti išvadą, kad 90% naujų pajamų buvo gauta mūsų reklaminės kampanijos dėka (14000 iš 15460 eurų).

Tai įrodymas kaip skaitmeniniai sprendimai, gali padėti naujam verslui susikurti pradines pajamas ir žengti pirmuosius užtikrintus žingsnius.

Norite panašių rezultatų?

Gaukite nemokamą skaitmeninės rinkodaros konsultaciją kaip uždirbti daugiau.
Mūsų veiksmai visuomet orientuoti į jūsų tikslus ir pelną.