fbpx

Kliento pajamos išaugo +140%

Paslaugos JAV rinkoje. CPA kaina sumažinta 3 kartus. Reklama pelninga nuo pirmų savaičių.

Kliento negalime atskleisti dėl jautrių vidinių duomenų ir ataskaitų.

Įmonė:

Elektronines paslaugas JAV rinkoje teikianti lietuvių įmonė. Įvykusi koronos pandemija, turėjo įtaką įmonės rezultatams – pajamos nukrito apie 20% dėl sumažėjusios amerikiečių perkamosios galios. Buvo prašoma grąžinti įmonę į įprastus rezultatus ir kiek įmanoma ją išauginti.

Tikslas:

  • Atvesti kuo daugiau mokių klientų ir rezultatus rodyti kaip įmanoma greičiau.
  • Atvesto kliento kaina (CPA – ang. cost per aquisition) neturėtų viršyti 50 eurų, kad augimas išliktų stabilus, nereikalautų per daug įmonės apyvartinių lėšų ir nauji klientai generuotų pelną.

Rezultatai:

  • Gauta kliento pritraukimo kaina 3 kartus mažesnė, nei prašyta – 14,5 euro.
  • Reklamos kampanija pelninga jau nuo pirmų savaičių.
  • Kliento pajamos (ir verslas) išaugo 140% – daugiau nei 2 kartus.

Sprendimai:

  • Dėl itin konkurencingos rinkos šiame JAV paslaugų sektoriuje kampaniją nusprendėme taikytis pagal specifinius, pigesnius raktažodžius ir kiekvienam jų sukūrėme atskirą, dedikuotą nukreipimo puslapį (ang. landing page).
  • Tik pradėjus kampaniją buvo pastebėta, kad lankytojai naudojantys kompiuterius (ang. desktop) ir esantys 3 valstijose (Kalifornija, Teksasas, New York’as) konvetuojasi geriausiai, todėl siekiant kiek įmanoma greito kampanijos atsiperkamumo, buvo orientuojamasi tik į juos.
  • Kampanijos valdymas išsiskyria tuo, kad norint pasiekti puikių rezultatų reikia operatyviai reaguoti į konkurentų pokyčius ir naujas tendencijas, kurios šioje dinamiškoje rinkoje atsiranda kas kelias dienas. Dėl to 1 lentelėje galime matytis ryškius kasdien leidžiamo biudžeto skirtumus. Dienomis, kai pagrindiniai konkurentai sumažindavo reklamos apimtis, mes siekdami rezultato jas didindavome, tuo tarpu kai sąlygos būdavo nepalankios – sumažindavome kampanijos kainos pasiūlymus, kad taupytume kliento pinigus ir juos galėtume išleisti efektyviau kitą dieną.

Viršuje pateiktoje lentelėje matome, kad per ne pilną 2 mėnesių periodą birželio 25 – rugpjūčio 21 dienomis, klientas gavo 415 naujų klientų, kurie sugeneravo 33 200 dolerių pajamų. Iš reklamos kampanijos rezultatų matome, kad 242 iš šių klientų ir 19 400 dolerių pajamos buvo sugeneruotas mūsų sprendimų dėka. Todėl galime daryti išvadą, kad kliento pajamas pakėlėme 2,4 karto.

Atėmus išlaidas reklamai ir mūsų admistravimo mokestį, grynosios pajamos padidėjo apie 2 kartus. Dėl kliento konfidencialumo negalime atskleisti įmonės pelno maržų, bet galime užtikrinti, kad klientas jau nuo pirmų dienų galėjo džiaugtis ryškiai didesne pelno ataskaitos paskutine eilute.

Klientų pritraukimo darbai tęsiami, augant su klientu didinisime kampanijos biudžetus, juos dar labiau optimizuosime, orientuosimės į didesnę sklaidą, dar didinsime gaunamas pajamas ir pelną.

Norite panašių rezultatų?

Gaukite nemokamą skaitmeninės rinkodaros konsultaciją kaip uždirbti daugiau.
Mūsų veiksmai visuomet orientuoti į jūsų tikslus ir pelną.