fbpx

Reklamos efektyvumas +243%

B2B sektorius. Pajamos pakilo +100%. Reklamos grąža +550%.

Kliento negalime atskleisti dėl jautrių vidinių duomenų ir ataskaitų.

Įmonė:

Teikia specifines valymo paslaugas verslo klientams. Kurį laiką naudoja internetinę reklamą, tačiau nemato teigiamų rezultatų. Siekia padidinti grąžą iš reklamos ir pelną.

Tikslas:

  • Sumažinti kliento pritraukimo kainą.
  • Padidinti gaunamas pajamas.

Rezultatai:

  • Kliento pritraukimo kaina nukrito 2,5 karto.
  • Gaunamos pajamas pakilo 2 kartus.
  • Reklamos grąža pakilo 550%.

Sprendimai:

Iš pradžių pradėjome optimizuoti kliento reklaminę kampaniją. Sutvarkėme reklamos kainų pasiūlymus, reklaminius tekstus ir tikslinę auditoriją. Galime matyti nuoseklų reklamos metrikų pokytį – tiek vidutinė kaina už paspaudimą – CPC (geltona kreivė), tiek mokestis už koversiją – CPA (mėlyna kreive), nuolat krito. Mokestis už konversiją sumažėjo nuo 4,5 euro iki 1,8 euro rugpjūčio gale, o vidutinė kaina už paspaudimą atitinkimai nuo 24 iki 16 centų.

Verslas dirba ne pirmus metus, verslo procesai aiškiai suplanuoti, pelningumo maržos aiškios, todėl buvo nesunku apskaičiuoti tikslinę konversijos kainą. Todėl šiuo atveju konversijos kaina buvo nurodyta ne kaip gaunamos, o jau kaip gaunamas pelnas verslininkui atmetus darbo išlaidas, atlyginimus ir kt. Todėl, išanalizavus praeities duomenis išskyrėme, kad 1 konversija svetainėje atneša 6,5 euro grynąjį pelną. (Pelnas nuo gauto užsakymo, suprantama, didesnis, ši suma gaunama todėl, kad ne visi konversiją atlikę žmonės užsako paslaugą.) Todėl mūsų tikslas buvo mokestį už konversiją kuo labiau sumažinti, kad įmonės pelnas didėtų.

Viršuje pateiktame grafike galite matyti, kad mokestis už konversiją (mėlyna kreivė) mažėjo, o reklamos atisperkamumas – ROI (raudona kreivė) auga. Atsiperkamumas pradedant darbus siekė maždaug 150% (100 eurų generavo 150 eurų), o po 3 – 4 mėnesių siekė 380% (100 eurų generavo 380 eurų). Reklamos efektyvumą pakėlėme 2,5 karto.

Šio kliento atveju, kuris per mėnesį reklamai išleisdavo apie 700 eurų, kasmėnesinį grynąjį pelną pakėlėme nuo 350 iki 1900 eurų. Reklamos generuojamas pelnas padidėjo 5,5 karto. Tikėtina, panašius rezultatus pavyks išlaikyti ateityje.

Tai pavyzdys, kaip tinkamas kampanijos administravimas žinant reikiamus metodus ženkliai pakeičia mažo, vidutinio verslo pelningumo rodiklius.

Norite panašių rezultatų?

Gaukite nemokamą skaitmeninės rinkodaros konsultaciją kaip uždirbti daugiau.
Mūsų veiksmai visuomet orientuoti į jūsų tikslus ir pelną.