fbpx

Elektroninė komercija

Dirbame su e-komercijos projektais sukurdami pilną skaitmeninio marketingo strategiją. Kuriame detalizuotą planą, išsikeliame tikslus, identifikuojame silpnąsias vietas ir generuojame lankytojų srautą, kurių dėka jūsų verslas ir pardavimai auga.

Galbūt jau turite marketingo komandą viduje, kuri tvarko jūsų elektroninės komercijos procesus, kuria lankytojų srauto piltuvėlius ir kampanijas, užsiima skaitmeniniu marketingu (reklama, turinys, SEO, elektroninio pašto rinkodara). Galime tęsti bendradarbiavimą su esama komanda arba nuo pradžių atrasti naujus pelningus srauto kanalus.

Reikia pagalbos su e-komercija?

Profesionali elektroninės komercijos konsultcija

E-komercijos konsultacijos

Išsikelsime aiškius tikslus, kad kartu pasiektume norimus, aiškiai pamatuojamus rezultatus. Pradėsime nuo jūsų konkurentų, rinkos ir galimybių analizės, kad surastume atspirties tašką ir galėtume paruošti tikslinę strategiją bendradarbiavimo pradžiai.

Pasirūpinsime, kad planuojami veiksmai būtų suprantami ir pagrįsti – kodėl naudojame ar atsisakome konkrečių marketingo veiksmų ar metodų.

Kas yra E-komercija?

E-komercija – bet kokio tipo apmokėjimas internete. Paprastai tariant, internetiniai apsipirkimai, arba kitaip daiktų ir paslaugų įsigyjimai internetu jūsų kompiuteriu ar išmaniuoju įrenginiu. Įprastai, tai suprantama kaip elektroninių parduotuvių veikla, tačiau tikrai tuo neapsiriboja. Elektroninė komercija apima ir daugelį kitų sferų kaip internetiniai aukcionai, skelbimų portalai, e-bankininkystė ir mokėjimų sistemos. Bet šiuo metu aptarsime tik pagrindinę e-komercijos kryptį – elektroninių parduotuvių veiklą.

Pagrindiniai verslo modeliai

Įprastai elektroninė komercija yra skirstoma į daug modelių, bet pagrindiniai trys yra: B2B (Business to business), B2C (Business to consumer) ir C2C (Consumer to consumer). Žemiau trumpai aptarsime kiekvieną iš jų.

B2B arba business to business

B2B – verslas parduoda verslui. Pavyzdys būtų kai chemijos tiekėjas pardavinėja reikalingą chemiją verslui, kuris tiekia paslaugą naudojant šią chemiją.

B2C arba business to consumer

Dažniausiai naudojamas elektroninės komercijos verslo modelis. Paprastas pavyzdys būtų kai jūs einate apsipirkti maisto ar kitų produktų į parduotuvę.

C2C arba consumer to consumer

Šį elektroninės komercijos modelį galime išvysti eBay arba lietuviškajame Vinted. Dažniausiai bandoma parduoti ar perparduoti kažką pirkto iš anksčiau. 

Kodėl rinktis AdMetric E-komercijos
strateginius sprendimus?

Mūsų komanda turi ilgametę patriti dirbant su įvairiais elektroninės komercijos verslais. Savo klientams generuojame išškirtinius Google Ads, Facebook reklamos ir SEO rezultatus. Jei jūsų tikslas yra auginti tvarų ir pelną generuojantį verslą, bendradarbiavimas su AdMetric komanda jums atsipirks keletą kartų.

Elektroninės komercijos nauda verslui

Pastaruosius keletą metų e-komercija ir jos verslo modeliai sparčiai augo ir panašu, kad artimiausiu metu šis augimas sustoti neplanuoja. Kadangi internetas tampa neatsiejama gyvenimo dalis, šią sparčiai augančia tendenciją stengiasi išnaudoti įvairaus tipo verslai.

Tarptautinis prieinamumas

Turint fizinę parduotuvę esate limituotas pardavimams tik iš tam tikros geografinės vietos. Elektroninė parduotuvė internetė, ar kitas e-komercijos modelis leidžia jums priimti lankytojus ir klientu iš viso pasaulio. Geriausia yra tai, kad padaryti tai galite turint labai mažą biudžetą. Turėkite omeny ir tai, kad pardavimai internetu kasmet sparčiai auga.

Pardavimų generavimas 24/7

Kaip ir pavyzdyje aukščiau – fizinė parduotuvė gali dirbti tik tam tikru laiku, o elektroninė parduotuvė dirba visą parą be jūsų įsikišimo. Toks sprendimas yra patogus ir pardavėjui, ir lankytojui, nes parduoti galima bet kada, o pirkti taip pat. Elektroninės parduotuvės darbo valandos yra 24/7.

Klientų pritraukimas

Kadangi tai yra skaitmeninis verslas, o skaitmeninės informacijos yra daug – ją galėsite rinkti bei kontroliuoti. Nuo jūsų tikslinės auditorijos pomėgių iki tikslių veiksmų jūsų svetainėje, viską galėsite sekti, darytis išvadas ir tinkamai taikyti marketingo kampanijas. Taip lankytojams kursite teigiamus pojūčius jūsų verslui, o atrasti naujų klientų bus lengviau. 

Sandėliavimas

E-komercijos sandėliavimas yra daug paprastesnis negu atrodo. Šiais laikais visą sandėliavimo procesą galima automatizuoti naudojant įvairiausius įrankius. Nuo mokėjimų surinkimo iki pristatymo, galite mėgautis šiais jau sukurtais sprendimais e-komercijai.

Žemos išlaidos

E-komercijos verslas patiria mažesnes gyvavimo išlaidas negu turint fizinę parduotuvę. Jums nereikia samdyti pardavimų vadovo ir akylai stebėti ar parduotuvėje vyrauja tvarka.

Darbas iš namų

Galbūt ir taip jau savaime aišku ir banalu, bet verta paminėti. Dažnai vadovaujant e-komercijos verslui turite galimybe dirbti iš bet kurios pasaulio vietos. Būtinybės sėdėti ofise nuo 8 iki 5 valandos nėra. Kompiuteris ir geras interneto ryšys dažniausiai bus viskas ko reikia.

Norime prisidėti prie jūsų sėkmės. Susipažinkime:

Gaukite Elektroninės komercijos auditą

Būsimiems savo klientams siūlome nemokamą E-komercijos auditą, kad galėtume įvertinti esamų lankytojų srauto pritraukimo kampanijų efektyvumą ir atsiperkamumą. Konkrečiai pateiksime kas jūsų nišai veikia ir neveikia, taip pat kokių veiksmų reiktų imtis norint padidinti pajamas. Jeigu matome, kad vertės kurti jūsų verslui negalime, būtinai pranešime.

Audito metu paruošime šias įžvalgas ir daugiau:

Kampanijos struktūros analizė

Bendra kampanijos struktūra, klientų pritraukimo kanalų ir svetainės analizė.

Raktažodžių analizė

Raktažodžiai, jų pritaikymas įvairiose kampanijose, praleistos galimybės.

Reklamos analizė

Jeigu naudojama, analizuosime jūsų reklamos sėkmę. Konversijos, rodiklis, mokestis už paspaudimą, investicinė grąža.

Konkurentų analizė

Atrasime stipriausius konkurentus ir galimybes juos aplenkti paieškos sistemose.

Augimo galimybės

Pateiksime augimo bei išlaidų mažinimo galimybes, taikysimes į ilgalaikę strategiją.

E-komercijos auditas

Užpildykite formą reikalinga informacija. Susisieksime su jumis kuo greičiau.

E-komercija ir pardavimai

Svarstote nuo ko pradėti ir kaip susikurti savo pirmąją elektroninės komercijos svetainę? Yra keletas būdų, bet aptarsime pačius populiariausius.

Elektroninės komercijos puslapio kūrimas

Galite viską kurtis nuo nulio, jeigu esate programuotojas ir dizaineris, tai jums pasisekė. Bet dažniausiai tenka samdytis programuotoją, greičiausiai netgi visą puslapių kūrimo agentūrą, priklausomai nuo kiek sudėtingas yra projektas.

Tokiu atveju procesas gali užtrukti, bet jūs valdysite kiekvieną kūrimo žingsnį ir viskas bus padaryta pagal jus. Tokį varianta rekomenduojamą turint didelį biudžetą, bet jei jo neturite, siūlome jums antrąjį variantą.

Elektroninės parduotuvės kūrimas įrankių pagalba

Kartu su e-komercijos pakilimu į rinką įžengė daug naujų įrankių elektroninėms parduotuvėms susikurti. Principas yra toks, kad jūs gaunate šablonus ir jų dėka galite kurti sėkmingus e-komercijos projektus. Programavimo išmanyti nereikia, viskas atliekama mygtukų paspaudimais, elementų tempimais iš duotų pasirinkti ir panašiai.

Populiariausia tokia platforma e-komercijai yra Shopify. Šio įrankio dėka svetainės kūrimas bus paprastas ir sklandus. Bet žinokite, kad tokiu atveju jūs prarandate galimybę pilnai valdyti savo e-parduotuvę, nes tam tikrų šablonu pasirinkimas kartu ir neleidžia turėti visiško šablono valdymo. Bet kokiu atveju tai šaunus variantas jūsų e-komercijos kelionės pradžiai, vėliau turint kapitalo galima samdytis programuotojus pagalbai.

Į ką reikia atkreipti dėmesį prieš startuojant?

Suprantame, kad nekantraujate paleisti savo elektroninę parduotuvę ir generuoti pardavimus. Bet būkite pasiruošę teigiamam startui, turėkite aiškią strategiją su pamatuojamais tikslais ir veiksmų planu.

Nepamirškite paprastų mažų žingsnelių kaip socialinės medijos paskyros jūsų verslui, paruoškite elektroninio pašto kampanijas, įdiekite reikalingus įrankius kaip Google Search Console ir Google Analytics. Taip pat, atlikite raktažodžių tyrimą bei konkurentų analizę. Susideliokite užsakymų pristatymo žingsnius ir susiraskite prekių pristatymo partnerius.

Iš pradžių visą tai gali pasirodyti sudėtinga, bet mažais žingsneliais judėkite savo e-komercijos tikslo link.