fbpx

SEO Paslaugos

Per pastaruosius keletą metų SEO (Search Engine Optimization) drastiškai keitėsi. Dingo greiti paieškos rezultatų laimėjimai, juodosios nuorodų schemos tampa neefektyvios, o spaminiai puslapiai greitai identifikuojami ir naikinami paieškos sistemų. Dabar efektyvios SEO paslaugos susideda iš puikaus turinio kūrimo, nepriekaištingos vartotojo patirties ir kokybiškų, tikrų nuorodų.

Jeigu norite sužinoti daugiau informacijos kaip SEO paslaugos gali jums padėti pritraukti tikslinę klientų auditoriją ir generuoti daugiau pardavimų, susisiekite su mūsų komanda jau šiandien.

Norite, kad augintume jūsų SEO srautą?

Gaukite SEO eksperto konsultaciją

Atraskite naujus klientus

Siekiant atsidurti paieškos rezultatų viršuje, lankytojų naršymo patirtis jūsų svetainėje turi būti puiki. Bet nepamirškite, kad jūsų svetainėje gerai jaustis turi ne tik lankytojas, bet ir paieškos sistemos robotai. 

SEO veikia ne taip, kaip kiti reklamos būdai kai mokama už paspaudimą, SEO srautas – nemokamas. Kuo dažniau ir aukščiau jūsų svetainė matoma paieškos rezultatų lange, tuo daugiau klientų gaunate. SEO turėtų būti esminė jūsų marketingo strategijos dalis. 

Jeigu turite gerai suprogramuotą ir lankytojui optimizuotą tinklalapį su vidiniais puslapiais, tuomet natūralus lankytojų srautas ir papildomi produkto ar paslaugos pardavimai neturėtų būti problema.

Atminkite, kad SEO nuolat keičiasi. Metodai, kurie veikė praeityje, greičiausiai nėra tokie efektyvūs šiandien. Todėl yra labai svarbu kreiptis į agentūrą, kurios praktikos bei strategijos neatsilieka nuo paieškos sistemų reikalavimų. Taip jūsų verslas išliks rezultatų viršuje, o organinių lankytojų skaičius tik didės.

Trumpo kelio nėra, SEO yra ilgalaikė marketingo strategija, kurią tinkamai atlikus galima tikėtis didžiausios grąžos.

Mūsų požiūris

AdMetric SEO ekspertai virš 5 metų kasdien gilina savo žinias ir padeda daugeliui internetinių verslų padidinti organinį lankytojų srautą, atvesti naujų klientų ir išlaikyti geriausias paieškos sistemos pozicijas. 

Nuo mažiausių verslų iki didžiausių brand’ų, turime patirties su visų tipų verslais. Mūsų SEO paslaugos padeda jūsų tinklapiui iškilti Google paieškoje tik pagal tuos raktažodžius, kurių lankytojas ieško tam, kad įsigytų jūsų prekę ar paslaugą.

Nesifokusuojame į begalę raktinių frazių kurios neveda link pardavimų, mūsų tikslas – jums pelningi raktažodžiai. Taip pat, kuriame geriausią turinį, kuris natūraliai gauna nuorodų ir kyla Google paieškoje pagal tikslines raktines frazes.

Viskas ką darome – paskaičiuota. Analizuojame kaip lankytojas randa jūsų verslą ir perka prekę ar paslaugą. Investuojame savo laiką, kad sukurtume ilgalaikes strategijas verslo augimui, jog jūsų organinis lankytojų srautas niekada nekristų žemyn.

Jeigu norite sužinoti daugiau kaip mes galime auginti jūsų svetainės lankytojų ir klientų srautą, susisiekite su mūsų SEO ekspertais jau dabar.

5+

Metų patirties rinkoje

1000+

Top 10 Google paieškos pozicijų 

211%

Vidutinis organinio srauto prieaugis

Kodėl rinktis AdMetric SEO paslaugas?

Dirbame tik su tais klientais, kuriems matome, kad SEO paslaugos atneš akivaizdžią naudą. Jei  norite užimti didesnę rinkos dalį, didinti pardavimus arba gerinti prekės ženklo sklaidą, turėtume puikiai susidirbti. Iš anksto informuosime, jei matysime, kad SEO paslauga jūsų atveju neatsipirks. Nėra naudos jums = nėra naudos mums.

Patikimas požiuris į SEO augimą

Fokusuojames ne tik į bendrinį SEO kaip daugelis agentūrų. Suprantame, kad jūsų svetainės turinys turi parduoti. Todėl didžiausią dėmesį skiriame kokybiškam, pardavimams pritaikytam tekstui jūsų svetainėje ir jos puslapiuose.

Aiškūs organinio srauto rezultatai

Galime pažadėti ne greitus, o stabilius rezultatus. Google paieškos sistema vertina tolygų svetainės pozicijų augimą. Jeigu žaisime pagal Google taisykles, tai ši paieškos sistema mus apdovanos aukštomis SEO pozicijomis, kurios padės daugiau uždirbti.

SEO sprendimas nuo
A iki Z

SEO paslaugos yra nesibaigiantis procesas – esamas pozicijas turime iškelti į pirmas vietas, o iškėlus reikia jas išlaikyti. Paieškos sistema nėra pastovi, visada atsiranda naujų iššūkių, kurie reikalauja žaibiškos SEO specialistų reakcijos.

Atviros SEO paslaugos

Puikiai suprantame, kad ne visiems SEO (Search Engine Optimization) yra lengvai įkandamas interneto mokslas. Todėl bendradarbiavimo metu ir ypatingai jo pradžioje skiriame savo dėmesį atviroms konsultacijoms, pilnai supažindiname su būsimais darbais ir galimais rezultatais. Taip pat, reikalui esant, savo klientus išmokome naudotis tam tikrais naudingais SEO įrankiais.

Pilna SEO optimizacija

Dirbame su įvairaus dydžio ir sferų Lietuvos bei užsienio projektais. Tvarkome praeitų SEO specialistų svetainėje padarytas klaidas, atgaiviname svetaines po Google baudų ir, reikalui esant, kuriame svetaines bei jų dizainus kartu su marketingo kampanijomis. Suprantame, kad svarbiausia yra lankytojo patirtis. Taikomes į ilgalaikius jūsų rezultatus Google sistemos paieškoje.

Elektroninės komercijos SEO

Elektroninė komercija – unikalus iššūkis. Dažniausiai, tūkstančiai produktų ir jų kategorijų reikalauja kruopščios SEO optimizacijos ir reguliarių svetainės vidinių puslapių tvarkymo, norint pasiekti maksimalų rezultatą. Mūsų komanda specializuojasi elektroninių parduotuvių SEO ir siekia, kad kiekvienas jūsų parduodamas produktas būtų surandamas paieškos sistemoje.

Taip pat savo klientams padedame su Google Ads, socialinių tinklų reklama ir e-komercija.

Norime prisidėti prie jūsų sėkmės. Susipažinkime:

Gaukite nemokamą SEO auditą

Visiems potencialiems klientams siūlome nemokamą auditą, kad galėtume įvertinti dabartinę jūsų svetainės padėti paieškos sistemose. Paruošime konkrečią ataskaitą kur SEO naudojate tinkamai ir kur reiktų pataisymų. Papasakosime kaip mūsų SEO paslaugos gali auginti jūsų organinį lankytojų srautą bei verslą. Jei matome, kad mūsų paslaugos jums neduos naudos – būtinai informuosime.

Audite aptarsime šiuos elementus (ir ne tik):

Puslapio struktūros analizė

Navigacija, svetainės puslapiai, jų hierarchinė struktūra.

Raktažodžių tyrimas

Tikslinių raktažodžių paieškų skaičiai, jų pritaikymas, galimybės.

Rezultatų analizė

Dabartinio organinio srauto analizė, esamos nuorodos ir pozicijos.

Konkurentų analizė

Identifikuosime stipriausius konkurentus ir galimybes juos aplenkti paieškoje.

Veiksmų planas

Aptarsime nuo ko reikėtų pradėti, įvardinsime svarbiausias užduotis ir pateiksime ilgalaikę strategiją.

SEO auditas

Užpildykite formą reikalinga informacija. Kuo daugiau detalių pateiksite, tuo geriau.

Dažniausiai užduodami SEO paslaugų klausimai

Nežinote kaip veikia SEO (Search Engine Optimization) ir jums tai naujiena? Pateikiame atsakymus į klausimus, kurių išgirstame daugiausiai. Jeigu norite sužinoti daugiau, susisiekite.

Kodėl man reikalingas SEO?

SEO (Search Engine Optimisation) leidžia jums pritraukti tikslinių lankytojų iš paieškos sistemų neleidžiant pinigų ant reklamos. Aišku, SEO reikalauja investicijų ir laiko, bet tai yra viena geriausių strategijų ilgesniam laikotarpiui.

 

Optimizuojant jūsų veiklą gausite daugiau lankytojų iš organinės paieškos, daugiau klientų ir pardavimų.

Nuo ko priklauso SEO paslaugos kaina?

SEO kaina priklauso visiškai nuo jūsų projekto dydžio (konkurencijos, vidinių puslapių/kategorijų/prekių/paslaugų kiekio), finansinių galimybių bei tikslų. Bet kokiu atveju mūsų komanda rekomenduos optimaliausią variantą ir biudžetą jūsų verslo nišai.

Ar pradiniai vidinio ir techninio SEO darbai yra įskaičiuoti?

Įprastai paruošiamiesiems darbams (pirmam mėnesiui) nustatomas vienkartinis atskiras biudžetas. Jis priklauso nuo jūsų svetainės dydžio ir tikslų. Taip galime atitinkamai paskirstyti SEO specialisto darbo valandas ir numatyti tinkamą biudžetą parengiamiesiems darbams.

 

Norint greito augimo rekomenduojama iš karto atlikti pradinius SEO darbus – konkurentų analizę, raktažodžių tyrimą, vidinį ir techninį SEO, struktūros optimizavimą, turinio taisymus ir patobulinimus.

Ar nuorodų portfelio kūrimas įeina į mūsų biudžetą?

Taip, į mūsų kainas įeina nuorodų portfelio kūrimas (svarbiausia SEO dalis), kuris atitinkamai priklauso nuo jūsų projekto dydžio ir tikslų.

Kiek laiko reikia pirmiems rezultatams?

Pirmi rezultatai gali būti matomi jau po pirmo mėnesio svetainės techninio tvarkymo, vidinių esamų ir naujų puslapių optimizacijos. Bet ryškiausi pokyčiai dažniausiai pastebimi po keletos mėnesių.

 

Kuo ilgiau dirbsime ties SEO, tuo daugiau naudos gausime. Nepamirškite, kad tai yra ilgalaikė strategija, jeigu jos atsisakote – liekate rezultatų apačioje.

Ar padėsite mums patekti į top 1 poziciją?

Atminkite, kad SEO nėra tik keletas super sunkių top 1 paieškos pozicijų. SEO tikslas – bendras jūsų nišos dominavimas, šimtų jums aktualių raktinių frazių panaudojimas (klientui ieškant frazės po kurios jis perka ar užsisako paslaugą).

 

Iš esmės garantuoti greitų top 1 rezultatų mes negalime, jokia SEO agentūra negali ir neturėtų. O jei žada tokius dalykus, atidžiai pasidomėkite jų darbo metodais – greičiausiai bus pažeidžiamios Google taisyklės, o tai skaudžiai atsilieps ateityje.

 

Bet galime pažadėti rinkos dominavimą pagal visus jūsų potencialiam pirkėjui/klientui ir jums aktualius raktažodžius.

SEO sektoriai

Dirbame su įvairiais verlso sektoriais ir daugumoje jų turime patritires. Apačioje esančios srytys trumpai suteiks daugiau informacijos kaip mes užtikrinsime gerus rezultatus.

Paslaugų sektorius

Padedame įvairaus dydžio paslaugų sektoriaus verslams auginti srautus iš Google, taip gauti nemokamų klientų ilguoju laikotarpiu.

Elektroninė komercija

Dirbame su elektroninės komercijos projektais, kad pakelti jų organinį lankytojų srautą. Padedame su Google Adwords, Facebook Ads, SEO ir socialine medija.

Verslas verslui

Dirbame ir verslas verslui sektoriuje, padedame atrasti optimaliausias kampanijas ir įvairius būdus klientams išgauti.

 

Suprantame, kad jums reikalingi pamatuoti pardavimai – kiekvienas skambutis, elektroninis laiškas ir tam tikri tinklalapio paspaudimai turi būti stebimi ir pagal tai daromos išvados, siekiama gauti didžiausios grąžos iš investicijų.

Programinė įranga (SaaS)

Kuriame kampanijas kurių siekis yra pritraukti kuo daugiau žmonių į jūsų produktą, generuoti registracijas ir pardavimus. Viską sinchronizuojame su kitomis jūsų marketingo kampanijomis, rūpinamės būsimo kliento keliu.

Finansai

Bankai, draudimai, įvairios paskolos ir kitos panašios sferos. Pateiksime jums skaidrų veiksmų planą kaip pritraukti kuo daugiau mokių klientų.

Kiti sektoriai

Teisė, sveikata ir kiti sektoriai dažnai pateikia įvairiausių iššukių. Reklamos draudimai, neleistinas turinys ar kitos panašios problemos gali neigiamai paveikti jūsų investicijas. Mes žinome kaip išvengti šių problemų ir generuoti jums teigiamą investicijų grąžą.

 

Suprantame, kad ne visada klientai matys teigiamą grąžą pirmais mėnesiais – įprastai investicjų atsiperkamumas ir pelnas gali užtrukti iki keletos ar daugiau mėnesių. Atsižvelgdami į tai, kuriame kampanijas, kurių tikslas maksimaliai išnaudoti galimybes.

Kas įeina į SEO paslaugas?

Konkurentų bei rinkos tyrimas

Susipažįstame su jūsų rinka, suprantame tendencijas ir įsivertiname konkurenciją. Išsami konkurentų analizė, stebime kuo jūsų konkurentai yra pranašesni už jus, kokias pozicijas ir kodėl užima Google paieškoje. Tobuliname jūsų svetainės turinį bei įvaizdį, kad jis būtų geriausias paieškos rezultatų lange. Pateikiame aiškų veiksmų, kad juos aplenktume.

Raktažodžių tyrimas

Atrandame visus jūsų verslui ar paslaugai aktualius raktažodžius kuriais galėtume rinkti jūsų tikslinę auditoriją paieškos sistemos pagalba. Surašome jų sunkumus bei paieškos skaičių, kad galėtume matyti nuo ko pradėti ir kur užbaigti. Kiekviena raktinė frazė turės savo paskirtį jūsų svetainėje. 

Vidinė optimizacija

  1. Optimizuojame esamus paveikslėlius bei vaizdo įrašus SEO tikslams pasiekti.
  2. Meta Title (puslapių pavadinimai) – parenkame naudingus raktažodžius jūsų puslapių pavadinimams, pagal kuriuos tam tikras puslapis kils paieškoje, optimizuojame žymos apimtį ir keliame konversijos rodiklį. Stengiames užtikrinti, kad pavadinimas pagaus ieškančiojo akį ir padės atsakyti į jam kilusius klausimus. 
  3. Meta Description (puslapių aprašymai) – sukuriami tinkamos apimties, dėmesį atkreipiantys puslapių aprašymai, kurie padės pritraukti daugiau klientų.
  4. Headings (puslapių antraštės) – pašaliname nereikalingus dublikatus, parenkame naudingus raktažodžius ir optimizuojam apimtį, kad paieškos sistema suprastu apie ką yra tam tikras puslapis.
  5. URL – tikriname ar puslapių nuorodos yra tinkamai optimizuotos raktažodžiams, yra trumpos ir aiškios. Šaliname dublikatus bei nereikalingus simbolius.
  6. H1 ir kitos žymos – užtikriname, kad kiekvienas puslapis turi tik vieną H1 žymą ir, kad ji yra pirma, atitinka raktažodį pagal kurį puslapis bando pakilti paieškoje. Stebime ar žymų pasiskirstymas ir struktūra atitinka Google ar kitos paieškos sistemos standartus.
  7. Tekstai – pildome puslapius su trūkstamais gerai struktūrizuotais tekstais, užtikriname, kad raktažodžio paskirstymas tekste būtų tinkamas. Tuo pačiu naudojame sinonimus ir panašius raktažodžius, tai paieškos sistemai padeda suprasti apie ką yra šis puslapis ir parodo, kad mes suprantam apie aprašomą temą. 
  8. CTR – ruošdami ir koreguodami tekstus stengiamės išvengti “page bounce”, kai lankytojas atėjęs į puslapį praktiškai iškart paliko jį. Kuo ilgiau lankytojas išlieka jūsų puslapyje, tuo geresni signalai yra siunčiami Google paieškos robotams, kad jūsų turinys yra tinkamas lankytojui. Tai padeda puslapiams paieškoje kilti į viršų.
  9. Dublikuotas turinys – nustatome kurie puslapiai turi dublikuotą turinį, atitinkamai sutvarkome šiuos puslapius, kad jie netrukdytų kilti Google paieškos rezultatuose.
  10. Paveikslėlių optimizacija – tvarkome paveikslėlių ir kitų vaizdų alt žymas, kurie padeda Google robotams suprasti apie ką yra paveikslėlis bei puslapis ir taip vaizdas atsiranda Google vaizdų paieškoje.
  11. Vidinės nuorodos – tvarkome svetainėje esančias vidines nuorodas ir jų nukreipimus bei tekstus (anchor text). 

Techninė optimizacija

    • SSL sertifikatas ir išmaniesiems įrenginiams draugiška svetainė – sutvarkome SSL sertifikato diegimo metu padarytas klaidas, tikriname ar svetainė yra draugiška išmaniesiems įrenginiams.
    • Svetainės užsikrovimo greitis – vadovaujantis „Google“ rekomendacijomis jeigu įmanoma keliame svetainės užsikrovimo greitį. Tinkamai spaudžiame vaizdu bei paveikslėlius, įrašome svetainės greičiui reikalingus įrankius. Reikalui esant, jei svetainė yra per sunki, valome nereikalingą svetainės kodą ir identifikuojame ar serveris įtakoja užsikrovimo ir lankytojams pateikiamų duomenų greitį.
    • Indeksuojamas vienas puslapis – užtikriname, kad Google ar kita paieškos sistema indeksuotų tik vieną jūsų puslapio versiją.
    • Indeksacijos patikra ir Robots.txt – identifikuojame neindeksuojamus puslapius ir indeksuojame juos Google paieškoje. Pašaliname nereikalingus puslapius iš indekso, tokius kaip nereikalingi archyvai, kategorijos, ar nereikšmingi, kenksmingi puslapiai su nedaug teksto. 
    • Tikrinam peradresavimus ir neveikiančias nuorodas – randame 302, 307 ar kitus netinkamus puslapių nukreipimus ir juos sutvarkome. Surandame neveikiančias nuorodas – 404, 500 ar kitas klaidas ir jas pašaliname arba tinkamai peradresuojame. Atliekame kitus reikalingus nukreipimus su tinkamais kodais (301) ir užtikriname, kad neliktų blogų nukreipimo grandinių.
    • Sitemap.xml – jei reikalinga įdiegiame svetainės žemėlapį, tinkamai pagal puslapių svarbą atnaujiname jį.

Svetainės struktūros optimizavimas

Be didelio kiekio kokybiško turinio į pirmą poziciją Google paieškoje iškilti yra menkai įmanoma. Pagal atliktą raktažodžių tyrima identifikuojame silpnasias vietas ir galimybes. Kuriame kruopščiai optimizuotus papildomus puslapius ir tinklaraščio įrašus pagal atitinkamas frazes. Užtikriname sklandų lankytojo kelią jūsų interneto svetainėje ar elektroninėje parduotuvėje. Lankytojus pritraukti bandysime įvairiais kampais akcentuodami įvairius raktažodžius.

Išorinės nuorodos

Sutvarkius vidinį bei techninį SEO galime pradėti rūpintis kokybiškom nuorodom į jūsų puslapį. Tai padės jūsų svetainei kilti Google sistemos paieškos pirmas pozicijas pagal tikslinius raktažodžius.

Planas ir tikslai

Pateikiame aiškų planą ir kartu išsikeliame tikslus. Proceso metu nuodugniai paaiškiname visą eigą ir susideliojame prioritetus. Mūsų tikslas yra ilgalaikis bendradarbiavimas. Mums nebus jokios naudos jeigu jūsų puslapiai nekils Google paieškos rezultatuose. Todėl įrodysime jums savo SEO paslaugų vertę.

Konsultacijos

Bendraujame įvairiais internetinio marketingo klausimais. Supažindiname su mūsų metodikomis ir reikalui esant edukuojame kaip reikėtų dirbti su tam tikrais įrankiais kaip Google Search Console ir Google Analytics. Tapsime draugais.

kas įeina į SEO paslaugas

SEO Kaina

Ieškant kokybiškų SEO paslaugų iškyla begalės klausimų, bet pagrindinis jų – “SEO kaina”. Iš tikrųjų SEO kaina priklauso nuo jūsų projekto, paslaugos ir turimo biudžeto. Įprastai elektroninėms parduotuvėms reiktų skirti didesnį biudžetą negu nišines paslaugas ar prekes siūlančiai svetainei, nes vidinių puslapių ir prekių yra daugiau.

SEO kainas galime nustatyti pagal projektų dydžius, bet galutinė kaina bus išnagrinėjus konkretų jūsų atvejį. Viskas priklauso tik nuo jūsų norų ir finansinių galimybių, todėl mielai kviečiame pabendrauti apie jūsų projektą telefonu.

Preliminarias SEO kainas galite pamatyti žemiau, atminkite, kad tai tik platūs kainų rėžiai iš mūsų patirties, praeitų projektų ir esamų klientų. Visada siekiame užtikrinti, kad mūsų SEO paslaugos klientui atsipirktų, nauda jums = nauda mums.

Norite, kad augintume jūsų lankytojų srautą?

seo paslaugos kaina

Turėkite omeny, kad biudžetas bus skiriamas pradiniams darbams, augimui bei palaikymui. Retais atvejais gali atsirasti ir papildomų išlaidų kaip svetainės techniniai tvarkymai programuotojams, tekstų pildymas rašytojams, bet tokiu atveju iškart jus įspėtume dar audito metu.

Įprastai pradėjusiems su mumis dirbti verslams reikalinga pilna optimizacija, tik retas klientas ateina jau su pilnai tvarkinga svetaine, todėl visuomet rekomenduojame susitvarkyti vidinį bei techninį SEO pagal Google standartus.

Klaidoms ir tobulinimams identifikuoti padarome analizę, o viską sutvarkę toliau sėkmingai galime vystyti išorinio SEO darbus.

SEO kas tai?

SEO, arba kitaip – paieškos sistemos optimizacija (Search Engine Optimization). Tai veiksmų rinkinys skirtas svetainės arba tam tikro svetainės puslapio optimizavimui, kad padidinti kokybiško srauto kiekį iš paieškos sistemos rezultatų puslapio.

SEO paslaugų nauda yra akivaizdi – nemokamas, pasyvus srautas į jūsų svetainę kiekvieną mėnesį. 

SEO kas tai?

Paieškos sistemos

Paieškos sistemos yra modernių laikų bibliotekos. Bet vietoje knygų šioje bibliotekoje yra laikomos begalės svetainių.

Kai jūs suvedate tam tikrą raktinę frazę į sistemos paieškos laukelį, robotas pradeda naršyti per ištisus svetainių sąrašus ir gražina jums tinkamiausią rezultatą. Kad tai būtų atlikta tikslingai, robotas naudoja tam tikrus algoritmus. 

Google teigia, kad norint suteikti tinkamą informaciją ieškotojui, algoritmas atsižvelgia į keletą faktorių kaip paieškos žodžių ilgis, ieškomo termino atitinkamumas, lokalizacija ir eksperto patikimumas. 

Paieškos sistemų apart Google yra nemažai, bet šiuo metu Google turi patikimiausią algoritmą, todėl juo naudojasi didžioji dalis žmonių.

Iškilimas Google paieškoje

Google įprastai naudodavo daugiau nei 10 tūkstančių faktorių, kurie padėtų iškilti jų paieškos sistemoje. Dabar šis skaičius sumažėjo iki maždaug 300. Niekas nežino visų šių faktorių, bet tam tikrais pats Google pasidalinti nesibodėjo.

Svarbu paminėti, kad Google į paieškos rezultatus iškelia ne jūsų svetainę, o tam tikrus jūsų svetainės puslapius. Jeigu jūsų verslas pardavinėja draudimą, tai nereiškia, kad kiekvienas vidinis puslapis paieškos sistemoje kils į viršų pagal raktinę frazę “draudimas”. Kitaip tariant, kiekvienas jūsų svetainės vidinis puslapis turi būti optimizuotas skirtingoms, jūsų verslui ar paslaugai aktualioms frazėms.

Apačioje pateikiamas užsienio, vieno žinomiausių SEO specialistų, svetainės organinio srauto rezultatų pavyzdys. Traffic – organinis srautas iš Google paieškos. Position – vieta paieškoje pagal raktažodį Keyword.

Google paieškos organinis srautas backlinko.com

Kaip veikia SEO paslaugos?

Paprastai tariant, SEO parodo paieškos sistemai, kad jūsų svetainės ar puslapio turinys yra geriausias iš visų kitų pagal tam tikrą raktinę frazę. SEO veikia būtent taip nes kiekvienos paieškos sistemos tikslas yra vienas – tam tikro raktažodžio ieškančiajam lankytojui parodyti tinkamiausią paieškos rezultatą, kad atsakymas būtų rastas greitai ir kokybiškai.

Viskas priklauso nuo jūsų pasirinktos paieškos sistemos. Jeigu jūs norite daugiau organinio lankytojų srauto į savo svetainę, tuomet turite išmokti suprasti Google sistemos algoritmą. Jeigu jus domina video peržiūros, tuomet YouTube sistemos algoritmas bus jūsų geriausias draugas.

Bet kadangi Google paieškos sistema gauna daugiausiai dėmesio, čia kalbėsime apie iškilimą Google paieškos sistemoje SEO dėka. Apskritai retą verslą dabar domina iškilimai kitose sistemose, nes Google tiesiog uždominavo šią rinką.

Google yra populiariausia paieškos sistema

Google indeksavimas

Prieš Google robotui iškeliant jūsų turinį į viršų robotas turi žinoti, kad toks jūsų turinys apskritai egzistuoja. Įprastai Google naudoja keletą būdų atrasti jūsų puslapio turinį, bet pagrindinis metodas yra indeksavimas. Paprastai tariant, indeksavimas yra Google roboto kelias per puslapius kuriuos robotas jau žino, taip sekdamas nuorodas jis atranda naujus puslapius.

Tarkime, jūsų nauja svetainė gauna nuorodą iš svetainės kuri jau yra Google indekse. Sekanti kartą kai Google peržvelgs šią indekso svetainę robotas atras ir jūsų svetainę, tuo pačiu pridės ją į indeksą. Tuomet robotas užėjęs į jūsų svetainę indeksuos ir likusius vidinius puslapius.

Nepavykęs indeksavimas

  • Blogas vidinių nuorodų portfelis. Dažnu atveju jeigu vienas iš jūsų vidinių puslapių neturi išeinančių nuorodų i kitus jūsų puslapius, Google jo neindeksuos. 
  • Nuorodos su žyma “nofollow” neperduoda autoriteto, Google robotas neužsuka į jas.
  • Tam tikri puslapiai gali būti su “noindex” žyma, jų Google neindeksuoja.
  • Robots.txt galima palikti įrašą, kuris sakytu Google kur gali ir negali vaikščioti jūsų svetainėje.

Jei manote, kad Google neindeksuoja jūsų svetainės ar tam tikrų puslapių, tuomet reikėtų atlikti nuodugnu svetainės auditą. Bet turite būti atsargus, nepažeisti svarbios svetainės struktūros. Tokiais atvejais geriausia būtų kreiptis į specialistus. AdMetric komanda jums padės sutvarkyti šiuos reikalus.

Mobiliems draugiška svetainė

Daugiau nei 63% Google paieškų ateina iš mobilių įrenginių ir šis skaičius kasmet auga. Jau 2016 metais Google paskelbė, kad mobiliems įrenginiams draugiška svetainė turi pranašumą SEO tikslams pasiekti. Taip pat, 2018 metais Google pradėjo naudoti mobilią svetainės versiją jos indeksavimui. 

Kitaip tariant, lankytojui apsilankius į jūsų svetainę per išmanųjį įrenginį ir pamačius, kad jam rodo nešiojamojo kompiuterio svetainės versiją, tikėtina, kad jis svetainę paliks ir nesivargins ieškoti jam reikalingos informacijos dėl nepatogumo.

SEO pozicijoms tai yra labai svarbu, nes Google nori patenkinti kiekvieną lankytoją. Ar jūsų svetainė yra pritaikyta mobiliesiems galite patikrinti su Google mobiliųjų įrenginių draugiškumo testu

Google mobiliųjų įrenginių draugiškumo testas

Jei jūsų svetainė nėra pritaikyta išmaniesiems, tuomet kreipkitės į specialistus pagalbos, geras programuotojas tikrai žinos kaip reikėtų elgtis šioje situacijoje.

Jūsų tinklapio greičio testas

Google yra svarbu kaip greitai užsikrauna jūsų svetainė. Ir vėl gi norima, kad lankytojas neturėtų jokių kėblumų naršant. Patikrinti savo svetainės greitį galima su Google Pagespeed Insights įrankiu.

svetainės greitis Google Pagespeed Insights

Ieškančiojo intencija

Raktažodžius iš kurių norite gauti organinio SEO srauto rasti yra nesudėtinga. Galite naudoti įvairius įrankius. Šiuo atveju naudojamas Ahrefs įrankis, kuriame užtenka įrašyti tikslią frazę Ahrefs parodys panašias. 

Raktažodžių tyrimas Ahrefs

Dauguma pamiršta, kad ieškančiojo intencija nuo raktažodžio gali skirtis. Pavyzdžiui raktažodis “kranas”, dauguma gali taip ieškoti vonios ar kitos patalpos krano, kitaip čiaupo. Bet iš tikrųjų šis žodis Google paieškoje rodys visai kitus rezultatus, pažvelkite žemiau.

Google paieška "kranas"

Nors tai panašūs raktažodžiai, Google tai mato visiškai kitaip negu jūs. Todėl yra be galo svarbu išsiaiškinti ieškančiojo intencija prieš investuojant savo laiką ir pinigus į SEO paslaugas.

Taip pat svarbu išsiaiškinti kam Google teikia pirmenybę pagal tam tikra raktinę frazę – ar tai tinklaraščio įrašai, ar produkto vidinis puslapis, o galbūt kategorijų puslapis? Atsižvelgus į šiuos duomenis jūs galite kurti savo strategiją ir neprašauti su “kranu”. Įvairios šių laikų SEO paslaugos jums gali to ir neparodyti, bus veltui naudojami resursai. 

Atgalinės nuorodos

Google algoritmui nustatyti svetainės autoritetą padeda PageRank. Paprastai tariant, atgalinės nuorodos į jūsų svetainę ar puslapius yra kaip balsai. Kuo daugiau balsų gauna jūsų svetainė tuo aukščiau kyla Google paieškos sistemoje. Taigi, jeigu norite iškilti Google paieškoje SEO pagalba – jums reikalingos kokybiškos nuorodos. 

Atgalinės nuorodos

Problema atsiranda tuomet kai suprantam, kad gauti kokybiškų atgalinių nuorodų yra ne taip jau lengva. Paprasčiausias būdas yra paprašyti draugų bei partnerių kurie turi elektronines svetaines. Kiti metodai reikalauja naujo išsamaus gido ir dar 2 tūkstančių žodžių. 

SEO paslaugos jums gali padėti išspręsti šią bėda, dažniausiai jų komandą sudaro kompetentingi asmenys išmanantis atgalinių nuorodų kūrimo procesą. Savo partnerį rinkitės atsargiai, naudokites šiame puslapyje išmoktais dalykais.

SEO Autoritetas

Nuoroda nėra lygi nuorodai. Vienos nuorodos turi daugiau “svorio” nei kitos. Paprastai tariant, nuorodos iš autoritetingų svetainių yra daug stipresnės negu žemos kokybės svetainių. 

Dėja, bet Google viešai nerodo PageRank rezultatų nuo 2016 metų. Negalime pažiūrėti kiek tiksliai autoriteto mūsų svetainė turi Google akimis. Bet tuo pačiu atsirado ir kitų įrankių, kad galėtume įvertinti savo svetainės galią. Populiariausi naudojamas yra Ahrefs įrankio UR rodiklis.

SEO autoritetas

UR rodiklis yra nuo vieno iki šimto. Jis matuoja tam tikro puslapio nuorodų kiekį bei kokybę.

Todėl būtina atkreipti dėmesį į jūsų nuorodų kokybę, nuorodos turi būti iš stiprių puslapių, o ne iš naujų ar silpnų svetainių. 

Rinkdamiesi SEO paslaugas būtinai klauskite konkrečios informacijos apie planuojamų nuorodų gavimą. 

Puslapio turinys

Kaip jau keletą kartų minėjome, Google į viršų iškelia puslapius su pačia naudingiausia informacija. Taip vyksta visada. 

Naudokite trumpus sakinius ir neilgus paragrafus. Galimybei esant nukreipkite lankytoją su nuorodą į naudingą informaciją, kad papildytų jūsų tekstą. Nenaudokite ilgų teksto tapetų, tai tik apsunkins lankytojo skaitymo skaidrumą. Naudokite paveikslėlius, stenkites, kad jūsų turinys būtų lengvai ir maloniai skaitomas.

Tuo pačiu, turėkite omeny, kad jei puslapis neturi bent 100 žodžių, tuomet pagalvokite ar jo apskritai reikia. Ši taisyklė negalioja tokiems puslapiams kaip “Kontaktai” ir kiti panašūs. Idealu būtų, kad jūsų puslapis turėtų bent 500 žodžių turinio. 

Būtinai pataikykite į ieškančiojo intenciją, pateikite gražų ir informatyvų turinį. Taip Google paieškos robotas jus apdovanos aukšta SEO pozicija. 

Prie to paties, kuriant gerą turinį jūs gausite nemokamų nuorodų, nes kaip jau ir buvo minėta, patys turėtumėte nuorodomis kreipti į gerą turinį taip papildydami savąjį. Tai kodėl gi nepasinaudojus šia strategija iš kitos pusės ir negauti nuorodų kuriant gerą turinį?

SEO turinys

Kodėl SEO paslaugos yra reikalingos jūsų verslui?

Užsienio rinka yra ganėtinai pasikausčiusi ant SEO ir jo organinio srauto išnaudojimo, bet Lietuvos rinka ganėtinai atsilieka. Tai gera žinia mums, nes atsiranda krūvos galimybių iškilti pagal tam tikrus raktažodžius ir aplenkti savo konkurentus kurie nenusimano ir nesinaudoja SEO paslaugomis.

SEO paslaugos padės jūsų verslui iškilti virš kitų, taip kurti autoriteta tam tikroje nišoje. Tai yra labai svarbu jūsų internetinei rinkodarai. Jeigu jūsų svetainės ar tam tikro jos puslapio niekas negali atrasti, tuomet jūsų svetainė yra nelabai ko ir verta, neišnaudotas jos potencialas. SEO padeda užimti tikslinės auditorijos paspaudimus į jūsų verslą.

SEO paslaugos yra investicija į ateities nemokamą srautą. Atrandant tikslius raktažodžius jūsų verslui ir atliekant tvarkingą optimizaciją atsiradimas pirmame puslapyje nėra toks sudėtingas koks gali pasirodyti iš pradžių. 

Nesiimant jokių veiksmų ir nedirbant ties SEO srautu jūs labai daug prarandate, galima teigti, kad tiesiog paliekate aukštas pozicijas savo konkurentams, kurie iš to kraunasi pinigus ar kitus svarbius rodiklius verslui. Nepraleiskite šio potencialio ir leiskite savo svetainei uždirbti daugiau.

SEO paslaugos

Kaip išsirinkti tinkamas SEO paslaugas?

Svarbiausia išsirinkti tinkamą SEO specialistą ar įmonę. Daugiau mažiau visos SEO paslaugos daro tą patį, bet skirtingai. Dauguma SEO specialistų gali paviršutiniškai dirbti ties jūsų svetainės augimu, kai viską galima buvo padaryti ir greičiau, ir pigiau. 

Todėl yra labai svarbu patikrinti SEO įmonės gebėjimus ir atsidavimą jūsų verslui. Aptarti bendradarbiavimo sklandumą, nusistatyti tikslus bei aptarti lūkesčius.

  • Išsiaiskinkite ar SEO agentūra yra lengvai pasiekiama ir sukalbama.
  • Ar SEO specialistas pasiruošęs jums parodyti pamatuotus rezultatus, kurie kuria vertę jūsų verslui?
  • Ar bus paruošta SEO strategija? Kad darbas būtų aiškus ir sklandus.
  • Ar SEO įmonei yra tekę dirbti būtent jūsų rinkoje?
  • Tiksliai išsiaiškinkite kokie yra planuojami pasiekimai su jūsų išskirtu biudžetu.

Pasirinkę nekompetetingą SEO agentūra ar specialistą galų gale sudeginsite daug savo brangaus laiko ir pinigų. Tuo pačiu jei bus naudojami blogieji SEO metodai galite gauti Google baudų, po kurių apie organinį lankytojų srautą ir paieškos pozicijas galite pamiršti.

Prieš skambindami SEO specialistams galite pasiruošti tam tikrą informaciją, kad ir jums, ir SEO paslaugos teikiančiai įmonei būtų lengviau susidėlioti prioritetus:

  • SEO biudžetas. Kadangi viskas priklauso tik nuo jūsų, galima dirbti tik ties keletu raktinių frazių arba apimti visas įmanomas. 
  • Planuojamas darbo laikotarpis kartu. Įprastai apčiuopiami ir puikiai matomi SEO rezultatai reikalauja bent trijų mėnesių darbo kartu.
  • Atskaitingumas. Kaip dažnai norite matyti atliktą darbą ir jo rezultatus.
  • SEO tikslai, bendra projekto vizija.

Nepulkite rinktis pirmojo pasiūlymo, pasidomėkite įvairiomis SEO agentūromis ir jų teikiamomis paslaugomis bei jų kainomis. Dažnai nustebsite pamatę, kad už ta pačią sumą pas tam tikra SEO specialistą galite gauti daugiau, nes visi yra nusistate savas kainas. Vieni nori uždirbti daugiau, kiti užauginti kliento verslą greičiau ir to pasekoje gauti naujų klientų už puikiai atliktą darbą.

SEO agentūra