fbpx

Svetainių kūrimas

Svetainių kūrimas verslams, kurie nori augti. Kokybiška svetainė – kertinis sėkmingos skaitmeninės kampanijos elementas. Jums reikia puslapio, kuris būtų orientuotas į pardavimus, ir veiktų kaip įrankis, generuojantis papildomus klientų srautus.

Jei norite sužinoti daugiau informacijos, susisiekite su mūsų komanda jau šiandien!

Norite, kad padėtume su svetainių kūrimu?

Gaukite svetainių kūrimo eksperto konsultaciją

Atsakykite į klausimą - kodėl svetainės
apskritai reikia?

Kai kuriems verslams užtenka reprezentacinės svetainės, kurioje aprašyta įmonės veikla ir skiltis „apie mus“. Bet tai nevisada padeda parduoti. Mūsų svetainių kūrimas yra verslams, kurie nori augti ir didinti pajamas. Jums reikia puslapio, orientuoto į konversijas (pardavimus), skleidžiamą žinutę ir veiktų ne tik kaip vizitinė kortelė, o kaip įrankis, generuojantis papildomus klientų srautus. Kodėl nepritraukus papildomų pajamų, jei galima tai padaryti? Kodėl reiktų stoviniuoti, jei galima pasinaudoti papildoma proga augti?

Tenka matyti, kad naujai kuriamos svetainės orientuotos tik į patrauklų dizainą, bet mums gražiau atrodo augantys skaičiai klientų pelno ataskaitoje. Todėl į internetinį puslapį žiūrime kaip į investiciją, o ne blizgutį, kuris neatsiperka ir nekuria pridėtinės vertės.

Svetainės kokybę nusako konversijų rodiklis

Žinoma, rodiklių svetainė turi ir daugiau, bet kalbant apie pardavimus, ši metrika svarbiausia. Tai procentas jūsų svetainės lankytojų, kurie atliko norimą veiksmą – pvz. atliko pirkimą elektroninėje parduotuvėje, apsilankė jūsų kontaktų puslapyje, paspaudė skambučio ikoną ir panašiai.

Konversijos rodiklis turi tiesioginę įtaką jūsų pelnui, todėl kuriant svetainę, privalu taikyti specifines technikas, metodus, didinančius konversijos procentą.

Įvardinsime keletą jų:

  • konkrečiai pateikti kokią naudą kuria jūsų paslaugos ar produktai;
  • taikyti vizualus, atitinkančius jūsų veiklą ir kuriančius patikimumą;
  • naudoti trumpas užklausos formas;
  • pateikti aiškų paskatinimą atlikti norimą veiksmą (įsigytį prekę, užpildyti formą, paskambinti).
  • įtraukti klientų atsiliepimus;
  • išaiškinti ir atskleisti jūsų išskirtinumą nuo konkurentų;
  • atsisakyti perteklinių nukreipiančių elementų;
  • suprasti tikslinį klientą ir kalbėti jo kalba;
  • aiškiai pateikti visus užsakymo – paslaugos žingsnius;
  • svetainių kūrimas informaciją pateikiant aiškia forma (kodėl? -> kas? -> kaip?);
  • sukurti skubumo jausmą;
  • paskatinimą veikti (ang. call to action) kartoti kelis kartus.

Pavyzdys su skaičiais:

Kaip pavyzdį paimkite dvi svetaines su CVR rodikliu 2% ir 4% (tai reiškia, norimą veiksmą atliko atitinkamai 2 ir 4 žmonės iš 100).

 

  1. Į svetaines vedame mokamą lankytojų srautą iš paieškos variklio Google ir vienas atvestas lankytojas mums vidutiniškai kainuoja 1 eurą.
  2. Įvertinę praeities rezultatus matome, kad viena konversija mums sugeneruoja 50 eurų pelno – pavyzdžiui, iš 3 skambučių jums, 1 būna sėkmingas, kurio metu parduodate prekę ir gaunate vidutiniškai 150 eurų pelno.  Vadinasi, vieno skambučio sukurta vertė yra minėti 50 eurų (nes 150 eurų pelno / 3 skambučiai = 50 eurų).
  3. Į abi svetaines vedame po 1000 lankytojų srautą. (Išlaidos reklamai yra po 1000 eurų, nes vienas lankytojo atvedimas kainuoja 1 eurą.) Štai čia pradedame matyti skirtumus:
  4. Pirmoje svetainėje su 2% CVR rodikliu gavome 20 skambučių (1000 * 0,02 = 20), kurie sugeneravo 1000 eurų pelno (20 klientų x 50 eurų skambučio vertė = 1000). Išleidome 1000 eurų ir atgavome 1000 eurų. Galima sakyti dirbome nemokamai, bei praradome laiko ir resursų, nes klientus reikėjo aptarnauti.
  5. Antroje svetainėje su 4% CVR rodikliu gavome 40 skambučių (1000 * 0,04 = 40), kurie sugeneravo 2000 eurų pelno (40 x 50 eurų = 2000 eurų). Su šia svetaine uždirbome 1000 eurų pelno, nes išleidome 1000, o gavome 2000 eurų.

 

Pirmos svetainės savininkas gali džiaugtis svetaine, kuri tiesiog atrodo gražiai, tuo tarpu antrasis verslininkas džiaugiasi dar ir sugeneruotu pelnu.

Todėl siūlome orientuotis į ne tik į tai kas gražiai atrodo, o į tai, kas veikia. AdMetric svetainių kūrimas padės jums generuoti pelną.

Kodėl rinktis AdMetric
kuriamas svetaines?

Daugiau nei 6 metus daugeliui skirtingų verslų kuriame sėkmingus, pelningus skaitmeninius klientų pritraukimo sprendimus. Jei jūsų tikslas yra sumažinti reklamos kainas, padidinti reklamos efektyvumą ar didinti klientų ratą, mūsų komanda pasiūlys tinkamiausią strategiją, pritaikytą konkrečiai jūsų įmonei.

Turinys

Išanalizavę jūsų verslo specifiką ir tikslus, paruošime svetainės turinį, kuris skatina lankytojus pirkti daugiau.

Vidinis SEO

Pritaikysime svetainę paieškos varikliams, kad būtumėte lengviau randami. Nuo raktinių žodžių analizės iki tinkamų aprašymų.

Gera kaina

Svetainės, orientuotos į pardavimus, nebūtinai kainuoja daug. Manome, mūsų kainos mažesnės už rinkos vidurkį.

Web analitika

Galėsite stebėti lankytojų elgsenos, demografinius rodiklius ir pirkimo įpročius. Tai ateityje leis optimizuoti reklamines kampanijas.

Prisitaikantis
dizainas

Svetainės dizainas keisis priklausomai nuo naudojamo įrenginio ekrano dydžio – kompiuterio, planšetės ar telefono.

Turinio valdymo
sistema

Informaciją svetainėje galėsite koreguoti, pildyti patys, daugiau nereikės mokėti už programavimo darbus.

Unikali
struktūra

Svetainę priderinsime unikaliems jūsų verslo poreikiams, kad būtų patogi naudotis ir skatintų klientus sužinoti daugiau apie jus.

Gražus
dizainas

Ar į pardavimus orientuotos svetainės atrodo blogai? Žinoma ne, nes geras dizainas prisideda prie didesnio konversijų rodiklio.

Tuo pačiu savo klientams padedame su SEO, socialinių tinklų reklama ir elektroninė komercija.

Norime prisidėti prie jūsų sėkmės. Susipažinkime:

Gaukite nemokamą svetainės kūrimo pasiūlymą

Prieš kurdami svetainę, visuomet paruošiame veiksmų planą arba atliekame esamos svetainės auditą. Papasakokite apie savo veiklą, kad galėtume objektyviai įvertinti būsimos svetainės paskirtį, tikslus ir struktūrą. Audito metu pranešime kokie svetainės elementai jūsų atveju veiktų, o kurių reiktų atsisakyti. Įvardinsime metodus, kuriuos įgyvendinę, svetainė veiks kaip piltuvėlis, puslapio lankytojus, verčiantis klientais. Kitaip tariant, mūsų svetainių kūrimas yra orentuotas į kliento pardavimus.

Audito metu paruošime šias įžvalgas (ir ne tik):

Svetainės struktūros analizė

Bendra svetainės struktūra, puslapių skaičius, jų hierarchija.

Techninė analizė

Svetainės greitis, prisitaikantis dizainas, saugumas, konversijų sekimas.

Turinio analizė

Įvertinsime, ar jūsų turinys skatina lankytoją likti svetainėje ir, svarbiausia, pirkti.

Raktažodžių analizė

Svetaines ruošiame pagal Google paieškų (raktažodžių) skaičius, kad gautumėte daugiau tikslingo srauto.

Svetainės kūrimo užklausa

Užpildykite formą reikalinga informacija. Kuo daugiau detalių pateiksite, tuo geriau.